tiistai 19. helmikuuta 2013

Onnea on...

Allulle nousi viikonloppuna kova kuume,korkeimmillaan oli 39,5 astetta. Häntä myös yskitti niin kovin,että välillä tuli oikein ylös:( ruoka ek maistunut lainkaan. Jäätelöä söi muutaman lusikallisen,mutta oli pari päivää lähestulkoon vain nesteellä.
Eilen kävimme lääkärissä tarkistuttamassa pojan.Saimme ventolinea ja pronaxenia oloa helpottamaan.
Lääkäri totesi,että nyt on paljon enterorokkoa liikkeellä, ja on todennäköistä,että Allu on saanut sen. mitään näppyjä en kyllä ole käsissä tai jaloissa nähnyt. Tänään Allun vointi on jo parempi,yöllä heräsi nelisen kertaa yskimään oikein kunnolla,mutta sai kuitenkin vielä unen päästä kiinni,toisin kuin edeltävänä yönä.

Eilen illalla katsoimme minun i phonesta ika okaa. Allu tykkää kovasti ika okasta,muita suosikkeja dinojuna ja mehiläisperheen seikkailut(englanniksi ainakin hive,ollaan katsottu sitä myös disney-kanavalta).

Mistä sinä olet tänään onnellinen?
Minä olen siitä,että Allun kuume on laskenut ja hän itse pyysi aamupäivällä syötävää.
Siitä,että poika onneksi toistaiseksi nukkuu,vaikka joku päätti alkaa juuri poraamaan.toivottavasti uni maistuisi vielä tovin melusta huolimatta.
Olen onnellinen,että tänään ei ole tullut Allulta yhtään pissaa vaippaan tai lattialle. Toki nyt on tullut normaalia vähemmän pissaa,mutta kuitenkin:)
Serkkuni myös ilahdutti minua tänään kirjeellään :)
Ja postissa tuli yksi sisävaippa,jonka sain postikulujen hinnalla.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on arvokas :)
Sinun ei tarvitse syöttää sanavarmennetta.