lauantai 14. helmikuuta 2015

Vaatekutsuilla

Torstaina olin ystäväni Marjon luona me&i- vaatekutsuilla. Itselläni ei ole nyt ollut energiaa kutsujen emännöintiin. Oli mukavaa käydä ystävän luona uutta mallistoa ihailemassa ja nauttia seurasta ja tarjottavista. 

Allukin vaatekutsukonkarina leikki junaradalla vieressä ja myös välillä katseli esiteltäviä vaatteita.
Aino halusi vetää kaikki tavarat pöydältå ja syödä toisen tytön pitelemää ilmapalloa.
Esittelijänä ihana Ellu, jonka esittelyssä tutustuin ensi kertaa miikkareihin vuonna  2012.

Olohuoneessa aika hämärä valaistus ja mukana minulla oli vain iphone, joten pahoittelen synkkiä kuvia. Olen lisäksi ottanut kuvia me&i:n verkkosivuilta, ja ne ovatkin kirkkaita ja valkoisella taustalla.

Mallistossa oli kivoja uutuuksia, madonsyömät omenatkin muuttuvat me&i:n käsittelyssä söpöiksi :D
Pöllökuosi oli myös uutuus, ihana sellainen :) itse olen hurahtanut pöllöihin, ja erityisesti minuun kolahti tuo naisten owls t-shirt dress <3. 

Tämä apples & snufkins tunic oli tyttöjen mallistosta minun suosikkini. Tykkään tästä leikkauksesta ja taskutkin ovat kivat. Yksiväriset housut sopivat hyvin, tai voi valita vaikka samaa kuosia mutta eri väriä :)

Allun suosikkeja olivat tietysti autopaidat. Erityisesti kuulemma tykkäsi paidasta, jossa oli vain kaksi autoa, se oli kiva.

Naisten mallistossa oli uutta vihreää. Vihreä kuuluu suosikkiväreihini, joten olin myös tästä innoissani.




Leo perfect tunic oli myös kiva, samaa mallia kuin viime kauden kokomusta. Käy mekkona taikka paitana farkkujen kanssa. Myösuudenmallinen,pidempi puolihame on tervetullut uutuus. Mustana ja raidoilla. Mustaa voisin harkita itselleni, sopii niin monen kanssa. Aino viihtyi hyvin Marjon sylissä :).
Kietaisumallista mekkoa ei tällä kertaa ollut(ainakaan vielä). Itse olen perinteisesti sen itselleni hankkinut jokaisesta mallistosta.
Allu sai upeat tatuoinnit ja niitä esiteltiin ylpeänä iskälle kotona :).















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on arvokas :)
Sinun ei tarvitse syöttää sanavarmennetta.