torstai 9. lokakuuta 2014

Kantokoru

Minulla on useimmiten kaulallani kantokoru. Muita koruja ei ole tullut viime aikoina käytettyäkään.Toinen on silikoninen ja toinen on puinen. Kantokorut ovat käteviä viihdykkeitä vauvalle liinassa ollessaan.  Kantokorua vauva voi vaikka hypistellä imetyksenkin aikana. Materiaaliltaan ovat aina myrkyttömiä ja niitä saa vauva turvallisesti maistella.
Aiemmin minulla oli Allun kanssa ihan puuhelmiä mustassa nauhassa. Nyt sitä en löytänyt, kun yritin etsiä. 

Olen ostanut tämän jellystonen pöllökorun pöllöpuodista, jossa myydään kaikkea ihanaa pöllöaiheista.
Se on helppo puhdistaa tarvittaessa käsin miedolla astianpesuaineella.


Puisen ostin facebookin kautta, myyjänä fiddle beads fiddle necklaces.
Se on kaunis koru, ja Aino pitää kovasti tuosta puisesta renkaasta.














3 kommenttia:

  1. Ihania koruja! Mulla on nyt puolen vuoden ikäinen tyttö ja hän kyllä pistää suuhunsa kaiken mahdollisen!! Tarttuuko tohon puukoruun lika/rasva? Miten puhdistat rasvatahrat pois vai onko siinä joku pinnoite? Ite mietin et tilaisin tämän silikonikorun http://rhymetime.eu/shop/taste-luxury-ocean/ <3 Vois olla käyttöä muutenkin kuin vauva-aikana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos kommentistasi! Tuo puinen rengas on käsittelemätöntä puuta ja olen sen pessyt ihan lämpimällä vedellä. Mielestäni se on pysynyt hyvin puhtaana. Itselle ei siihen mitään suurempaa rasvalikaa ole vielä tullut. Jellystonen korua olen pessyt ihan ecoverin astianpesuaineella käsin. Ainut huono silikonisessa on, että kaikki karvat tarttuu siihen kiinnni.

      Poista
  2. http://www.ipanainen.fi/fi/shop/kantaminen/muut+kantamisen+tuotteet
    Tuolta löytyy kanssa paljon koruja. Ja on käyttöä ilman vauvaakin:)

    VastaaPoista

Kommenttisi on arvokas :)
Sinun ei tarvitse syöttää sanavarmennetta.