lauantai 7. syyskuuta 2013

Blogihaaste

Tänään olimme ystäväperheen luona kylässä. Tuli ulkoiltua yhdessä, pompittua trampoliinilla,katseltua mopoajelua ja nautittua kahvitkin ulkoilmassa. Oli kaunis, lämmin ja kiva päivä.

Allu on ollut parina päivänä huonolla tuulella valitti torstaina illalla korvaa. Kävimme perjantaina varoiksi lääkärissä. Ei ollut  mitään onneksi. Tänään on ollu jo paremmalla tuulella :)


Kollin linna haastoi minut blogihaasteeseen. Tämän tarkoitus on tehdä tunnetuksi blogeja, joilla on alle 200 lukijaa.

                                                     


   Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.



Eli: 
11 asiaa minusta

1. Olen ollut koulussa puutöissä, ja silloin minua ei yhtään kiinnostanut ompelu tai kutomaan opettelu.Yläasteella taisin kyllä tehdä mummun avustuksella huivin :D

2. Olen erittäin sosiaalinen

3. Olen tykästynyt lidlin jugurttirahkaan :D

4. Kerään postimerkkejä

5. Olen opiskellut japania 
työväenopistossa muutama vuosi sitten

6. Haaveilen omakotitalosta

7. Yksi suosikkikirjoistani on kotiopettajattaren romaani.

8. Olen ollut työharjoittelussa Espanjassa luokkakaverini kanssa

9. Yritän pikku hiljaa karistaa keräämiäni liikakiloja

10. Olen tiputtanut puhelimeni vessanpönttöön

11. En tykkää ajaa autoa


Vastaukseni kysymyksiin:

1.Lempivuodenaikasi?
Syksy. Silloin on vielä lämpimiäkin päiviä, koulut ja kurssit alkaa, mukavia kävelyitä metsässä, lehtien keräämistä, kynttilöitä, villasukkia, kotoilua ja lätäköissä hyppimistä sadepäivinä :) 
2. Oletko käynyt sienestämässä tänä vuonna
En ole käynyt, valitettavasti. Kanttarellit ovat suurta herkkua!
3. Paras nettikauppa?
Vaikea kysymys, riippuu mitä olen etsimässä. Greendeal- verkkokaupasta olen ostanut viime aikoina jonkin verran kosmetikkaa, myös hyvinvoinnin tavaratalossa on erittäin laaja valikoima. Viljamin puodilla on ihania, heidän omia kankaitaan <3 Sieltä onkin uutuuksia tulossa kotiin syyskuussa.
4. Autolla, kävellen vai pyörällä?Kävelen paljon joka paikkaan. Kesällä olemme Allun kanssa liikkuneet myös paljon pyörällä. 
5. Salainen paheesi?
Hmm, varmaankin tuo suklaa on se pahe, ei se oo kyllä salaisuus:)

6. Mihin matkustit viimeksi?
 Turkkiin vuonna 2010

7. Paras väri sisustuksessa?
 Ruskean eri sävyt

8. Kävitkö uimassa kesällä? 
Kyllä, muutaman kerr
an.
9. Mikä eläin olisit, jos olisit eläin?
Kissa.
10.
Onko sinulla viherkasveja?
On niitä jokunen, suurin osa on nyt viettänyt kesää parvekkeella :)
11. Elämäsi hienoin hetki?
Yksi on ainakin lapsen syntymä


Minun kysymykseni sinulle:

1.Lempiruokasi?
2. Mihin haluaisit matkustaa?
3. Varhaisin muisto lapsuudestasi?tai joku varhainen muisto.
4. Mitä kieliä osaat puhua?
5. Suosikkikirjailijasi?
6. Elokuva, jonka haluaisit nähdä?
7. Tee vai kahvi? Vai joku muu?
8. Oletko aamuvirkku? 
9. Ammattisi? 
10.  Paras luonteenpiirteesi?
11. Opiskeletko? Jos et, mitä  haluaisit lähteä opiskelemaan jos siihen tulisi mahdollisuus?

Haastan seuraavat blogit:














1 kommentti:

Kommenttisi on arvokas :)
Sinun ei tarvitse syöttää sanavarmennetta.